۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳

رئیس دانشگاه خبر داد:

جذب مربی در دانشگاه هنر اصفهان منتفی شد

جذب مربی در دانشگاه هنر اصفهان منتفی شد

رئیس دانشگاه هنر اصفهان اعلام کرد: در آینده جذب مربی نخواهیم داشت و باید ارتقای علمی اساتید و بویژه مربیان مدّ نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کیانی در نشستی با اعضای هیأت علمی دانشگاه  پیرامون بازنگری وضع موجود ، سیاست های راهبردی، چشم انداز، برنامه ها و فعالیت های آینده دانشگاه هنر اصفهان صحبت کرد.

پرهیز از موافقت کنترل نشده در انتقالی و مهمانی دانشجویان

وی با تأکید بر لزوم ارایه طرح راهبردی و چشم انداز آینده دانشگاه ها به وزات علوم، تحقیقات و فناوری تا پایان سال ۹۴ افزود: انتقالی و مهمانی دانشجویان در ترم های آتی در گروه‌های آموزشی مطابق آئین نامه های وزارت علوم و با پرهیز از موافقت کنترل نشده انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان افزود: رشد هیأت علمی به لحاظ کمّی ستودنی است اما در حیطه جذب هیأت علمی، شایسته است که سیاست های  درستی در پیش گرفته شود.

عدم جذب مربی در آینده نزدیک

وی با اعلام آمار فعلی اعضای هیأت علمی در چهار سطح استاد ،دانشیار ، استادیار و مربی و سیاستهای جذب بر مبنای دستورالعمل وزارت علوم تاکید کرد و افزود: در آینده جذب مربی نخواهیم داشت و باید ارتقای علمی اساتید و بویژه مربیان مدّ نظر قرار گیرد.

کیانی حوزه پژوهش دانشگاه را بسیار با اهمیت توصیف کرده و تأثیر فعالیت های آن را عمیق تر از سایر فعالیت های دانشگاه دانستند و همچنین خواستار فعالیت بیشتر اعضای هیات علمی در زمینه نشر کتاب شد و بر تشکیل کتابخانه های الکترونیکی در دانشکده ها تأکید کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه هنر اصفهان با بیان اینکه پروژه ساختمان در حال ساخت و جدید دانشگاه (کلیشاد )یک پروژه ملی است اعلام کرد: اگر چه این مکان در حال حاضر قابل بهره برداری نیست اما در آینده در خصوص نحوۀ بهره برداری از این مجموعه  تصمیم گیری می گردد .

تغییر انتخاب مدیران دانشکده ها از انتصابی به انتخابی

وی همچنین با بیان اینکه مدیریت دانشکده ها بایستی بر خلاف گذشته که انتصابی بوده اند، انتخابی شوند افزود: اختلاف دیدگاه‌ها نباید به اختلاف در دانشکده‌ها منجر شود چرا که موجب رکود علمی در دانشکده‌ها خواهد شد و اساتید ارجمند بایستی بطور جدی حافظ رشد ومنافع دانشکده و دانشگاه باشند

کد خبر 2951969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha